Jak efektivně cvičit doma

Jste žena, která trpí nízkým sebevědomím a chtěla byste začít cvičit? Je pochopitelné, že se vám nebude chtít napoprvé do posilovny nebo ven. Zkuste začít například doma, než se alespoň trochu naučíte základní cviky a poté můžete začít navštěvovat posilovnu. Pokud si myslíte, že to doma není možné, jste na omylu. Jak efektivně cvičit doma?

Domácí posilovna má své výhody, nikdo se na vás nedívá a vy tak máte pocit soukromí. Kromě toho nemusíte nikam docházet, maximálně tak do obývacího pokoje, kde je největší prostor pro cvičení. Ze začátku se jedná o skvělou metodu cvičení, která vás nakopne tím správným směrem.

Na začátek si musíte ale říct, co od cvičení očekáváte, zda chcete nabrat trochu svalové hmoty nebo začít hubnout. Jakmile budete mít jasno, můžete se do toho opřít. Na hubnutí jsou skvělé aerobní cviky. Nestačí ale těmto cvikům věnovat pouze jeden den v týdnu. S takovým přístupem daleko nedojdete. Obujte se do toho na maximum a využijte pro cvičení alespoň 3 dny v týdnu.

Podíváme se tedy na to, Jak efektivně cvičit doma

Prvním cvičením pro domácí posilování je HIIT, kde se jedná o střídavý pohyb s nízkou a vysokou intenzitou. Nejlépe se toto cvičení aplikuje při běhu na místě. Pro začátečnice je vhodné zvolit 30 vteřinovou vysokou intenzitu a 90 vteřinovou nízkou intenzitu. Za nejefektivnější cvičení doma je považován kruhový trénink. O co jde? U kruhového tréninku je důležité cviky několikrát opakovat. Jedině tak dojde ke správnému posilování všech částí svalů.

Cviky na prsní svaly

Neexistuje žena, která by nechtěla mít hezky vypadající poprsí. Jak toho ale dosáhnout v domácích podmínkách? Nemusíte se bát, není to příliš složitý proces. Můžete vyzkoušet kliky na šikoro. Jak tento cvik provést? Ruce si položte na zem, dávejte velký pozor na to, aby vzdálenost byla větší, než vaše šířka ramen. Jak budete připravená, začněte se opravdu pomaličku spouštět na trup směrem dolů. Jakmile uvidíte, že jste těsně nad zemí, zastavte se! Poté se snažte vrátit do původní polohy směrem nahoru. Jde o tip, jak efektivně cvičit doma prsní svaly.

Cviky na ploché bříško

Závidíte kamarádkám, které mají ploché bříška? Podíváme se společně na jedno cvičení pro krásné ploché bříško. Nejefektivnější cvičení doma pro ploché bříško je tzv. poloviční role. Posaďte se a jděte směrem dolů až do polohy, kdy ucítíte, že zapojujete bříšní svaly. Dosáhli jste této polohy? Zastavte se u ní na chvílí a z volna se prodýchejte. Jedná se o podobný cvik, jako jsou například lehy-sedy. Jen s tím rozdílem, že nejdete úplně do lehu na zem. Nejedná se tedy o obtížné cvičení. Už víte, jak efektivně cvičit doma, aniž byste potřebovali drahé vybavení? Jde především o správnou metodu cvičení. Pokud budete cviky špatně provádět, nedosáhnete maximálního výsledku.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *